Bubble se stará o sociální sítě značky v České republice i na Slovensku od února 2016. Za prvních šest týdnů spolupráce se podařilo zvýšit počet prokliků na e-shop o 120 % a celkový počet likes, komentářů a sdílení se zvedl o 30 procent.

"Bubble zvítězili v tendru díky naprosto přesnému vhledu do cílové skupiny. Prokázali, že vědí, kdo jsou naši zákazníci, jak žijí a co chtějí od Tchibo jako od značky. Citlivě dokázali skloubit tyto potřeby našich zákazníků s inovativním přístupem k sociálním sítím. Všechno se promítá například do perfektního community managementu. Velmi spokojeni jsme také s průběhem úzké spolupráce, a už na úrovni kreativy, nebo klientského servisu," říká Adriana Šnajdrová, Social Media Specialist ve společnosti Tchibo Praha.

reklama

Bubble má na starost tvorbu obsahu a správu pro tři hlavní sociální sítě, na kterých Tchibo Praha působí. Je to Facebook, Instagram a Twitter. Na denní bázi se sociálním sítím Tchibo věnují především copywriteři & community manageři Jiří Markvart a Jana Smokoňová.

"Tchibo je brand, pro který je radost pracovat už jen díky tomu, že mají odvahu pouštět se do zajímavých obsahových projektů. Zároveň je to velká výzva, v níž naším cílem není dělat zásadní změny, ale posouvat už tak zajímavý obsah ještě dál," říká Martin Pistulka, který v Bubble vede tým zabývající se tvorbou obsahu.