Autobusová doprava patří k nejdůležitějším podnikatelským aktivitám skupiny Student Agency. "Naším cílem je další růst, a to jak v České republice, tak zejména na mezinárodních trzích. Proto se chceme prezentovat jako jednotná vedoucí středoevropská sí autobusových a vlakových spojů s přepravními službami špičkové kvality a chceme toto dělat pod marketingovou značkou RegioJet, která nám zejména na zahraničních trzích bude v tomto silnou oporou," vysvětluje důvody změny značky tiskový mluvčí Student Agency Aleš Ondrůj a dodává, že vznikne přepravní sí RegioJet, která bude mít potenciál v následujících letech ročně přepravovat 15 - 20 milionů cestujících.

reklama

Dopravce od dubna nasadí do provozu nových 45 nových autobusů Fun&Relax a ty už budou spojeny s novou marketingovou značkou. Firma na stávajících autobusem logo postupně změní, v logu RegioJet se však objevuje i příslušnost ke skupině Student Agency. "Nejedná se o změnu názvu firmy ani dopravce, ale čistě jen o marketingově – komunikační značku, pod kterou se budeme prezentovat směrem k zákazníkům a na veřejnosti," doplňuje Ondrůj.

Značka Student Agency zůstává i nadále značkou pro další aktivity společnosti, jako jsou prodej letenek, studijních a pracovních pobytů, zájezdů, eurovíkendů a dalších cestovních služeb. Zůstane zachována také vlastní prodejní sí městských kanceláří pod značkou Student Agency. Sí prodejních míst na nádraží ponese název odkazující na autobusy a vlaky - tedy RegioJet.

V loňském roce využilo služeb dopravce 7,25 milionu cestujících, což je o 12,5 procent více než v roce 2014. Žluté autobusy čeká v letošním roce další expanze, více spojů pojede do Vídně, Budapešti, Bratislavy či Itálie.