Na pozici Head of Marketing byl nově povýšen Zbyšek Jordák, dosavadní produkt manager odpovědný za oblast produktu značky Kia a s tím související odpovědnost za modelovou řadu značky, její cenotvorbu, plánování a navrhování obchodních pobídek včetně uvedení značkového financování Kia Select na trh v roce 2014 a školení dealerské sítě. 

reklama

Od března letošního roku, tak Jordák zodpovídá za marketingové oddělení, které se nově rozšířilo o oddělení produktu značky Kia. Vedle stávajících aktivit je Jordák nově odpovědný i za veškeré marketingové oblasti, které se týkají strategického plánování, přípravu ATL/BTL kampaní, dealerský marketing včetně koordinování digitálních aktivit. 

Sandra Plachá, která od loňského ledna působila na pozici marketing manager, setrvává ve své funkci do konce dubna letošního roku.

Zbyšek Jordák se narodil v roce 1978 v Táboře. Absolvoval VŠE Praha - Fakulta podnikohospodářská s hlavní specializací na podnikovou ekonomiku a management. Dříve také pracoval pro automobilky Renault a Dacia.