Už teď ale Hamé spustilo speciální microsite www.radostbytspolu.cz, kde ve vizuálním duchu celé kampaně lidé soutěží v selfie o 150 smoothie mixerů. Pokračovat poté budou spoty a bannerová kampaň, která poběží online. Komunikaci později podpoří i outdoor, product placement a instore aktivity. Na září je pak připravena třetí část kampaně se sponzorskými TV spoty, on-line podporou a spotřebitelskou soutěží.

"Májka - Radost být spolu je naší největší letošní kampaní, protože tento brand zůstává vlajkovou lodí mezi produkty Hamé. Zaměřili jsme se na příjemnou emoci pospolitosti rodiny i přátel a naším cílem je připomenout, že Májka není jen paštika, i když legendární, ale i fenomén, který si v sobě neseme již od dětství. Chceme tedy komunikaci posunout dopředu směrem k mladším zákazníkům," vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj Hamé.

reklama

Nový spot na Májku vytvořila Kouzelná animace s režií Petra Babince. Online komunikaci zajišují agentura TL5 (exekuce a kreativa, soutěže a microsite) a agentura MarketUP (nákup a nasazení online komunikace), sponzorský vzkaz je dílem IS Produkce.

Vyhraj s Májkou jeden ze 150 smoothie mixérů