Mediální dům Economia od čtvrtka představil novinky pro předplatitele elektronických Hospodářských novin. Tou nejdůležitější je omezení výrazné nebo rušivé bannerové reklamy pro přihlášené předplatitele.

Obsah tak bude přehlednější a čtenáři budou mít nerušený rychlý přístup k informacím. Změna se projeví jak při čtení na počítačích, tak na mobilech.

Druhá novinka pro předplatitele je možnost trvalého přihlášení až na pěti zařízeních zároveň. Kompletní obsah Hospodářských novin je tak okamžitě dostupný například v mobilním telefonu, počítači, tabletu, doma i v práci bez nutnosti se neustále přihlašovat. Změna se projeví ihned bez jakéhokoliv dalšího nastavování.

reklama

Hospodářské noviny dále na své homepage zavedly rychlý přehled aktualit pod názvem Newsroom!. Tok nejnovějších zpráv od redaktorů Economie (včetně Marketing & Media) doplňují zajímavosti ze zahraničních zdrojů a sociálních sítí. Už brzy se objeví také ve formě samostatné bezplatné aplikace pro iOS a Android.