Společnost Billa letos oslavuje čtvrt století na českém trhu. Narozeniny připomíná speciální kampaní s Václavem Postráneckým a spotřebitelskou soutěží o více než 25 tisíc cen. Kampaň se objeví v řadě médií včetně čtyřicetisekundových televizních spotů.

Hlavní výhrou pro zákazníky je elektromobil BMWi3, mezi další ceny patří 15 vozů Škoda Octavia, ekologické zájezdy do Rakouska, elektrokola nebo lety balónem. Slavit se bude až do konce června.

reklama

Vstupenkou do soutěže je účtenka s minimální útratou 300 korun, na které je jedinečný kód. Soutěžící pak musí v každém kole vymyslet originální slogan, případně pořídit fotografii podle zadání, a výsledek poslat buď přes MMS, nebo přes webové stránky www.billa25.cz.

V prvním kole je například úkolem vytvořit co nejoriginálnější číslovku 25 z jakýchkoli potravin. O vítězích rozhodne odborná porota, která každé dva týdny vyhodnotí 3500 nejlepších příspěvků.

První supermarket Billa byl otevřen 26. října 1991 v Brně-Žabovřeskách. Další filiálky v Praze a Prostějově následovaly s ročním odstupem. Majitelem Billy je německá skupina Rewe, pod kterou patří také Penny Market. Na českém trhu Billa provozuje přes 200 prodejen a vykazuje roční obrat 22,6 miliardy korun.

Vizuál kampaně:

Vizuál 25. narozenin supermarketů Billa v České republice