Pracovní portál AirJobs oznámil, že „reaguje na potřeby trhu“ a na květen plánuje spuštění předělaného portálu včetně související marketingové kampaně. Začal přitom fungovat teprve loni v červenci, kdy ohlásil ambiciózní plán získat do konce roku 15 až 20 tisíc platících zákazníků.

Tento cíl se zřejmě nenaplnil ani vzdáleně. „Podařilo se nám navázat partnerství s tisícovkou firem,“ upřesňuje projektový manažer portálu Jakub Jeráček. Přitom loni v srpnu portál při startu velkorysé marketingové kampaně uváděl 600 registrovaných firem. „Sice jsme nabídli produkt nové generace s rozmanitými funkcemi, moderním designem a průlomovou cenovou politikou, ale stále jsme nebyli spokojeni,“ dodává Jeráček.

reklama

AirJobs proto „identifikoval klíčové problémy“ a výsledkem je chystaný redesign se změnou funkcionalit. „Podle frekvence využívaných služeb jsme navrhli novou ergonomii, která seskupuje potřebné funkcionality tak, aby byly vždy dostupné,“ podotýká vedoucí produktu Jan Čulík.

Ukázka nové homepage (klepnutím zobrazíte plné rozlišení):

Ukázka nové podoby AirJobs od května 2016

Změní se už samotné hledání pracovních příležitostí. Ke klasickému vyhledávání přes zadání oboru a kraje přibude procházení nabídek i podle typu pozice. „Pokud uchazeč například pracuje jako obchodník, nemusí procházet nabídky v různých oborech, ale rovnou si nechá vyhledat jenom obchodní pozice napříč obory. Stejně tak, když někdo ví, že má mnohaletou praxi na manažerských pozicích v gastronomii, nemusí se probírat pozicemi shánějící kuchaře a číšníky, ale může si rovnou zadat vyhledávání pouze manažerských pozic v daném oboru,“ vysvětluje marketingový ředitel AirJobs Ivan Bartoš.

Podle loňských informací Hospodářských novin přišel rozjezd služby na 35 milionů korun, přičemž jen široká marketingová kampaň stála 15 milionů. Návštěvnost portálu není možné z veřejných zdrojů ověřit. Investorem projektu je prostřednictvím společnosti EMTC podnikatel TomᚠBárta.