Nový název, obsah, frekvence vydávání, formát i vydavatel. České aerolinie od července úplně předělají svůj palubní magazín. Dosavadní dvouměsíčník Review skončí, nahradí ho časopis s názvem Fly OK.

Až dosud pro aerolinky připravovala jejich magazín společnost Boomerang Publishing. V poptávkovém řízení na novou podobu si ČSA vybraly jinou firmu - C.O.T. media.

Od nového vydavatele chce letecký dopravce změnit design i obsah. Opírá se přitom o loňskou anketu mezi cestujícími. Výsledkem bude, že časopis opustí lifestylové zaměření a spíše představí produktové novinky ČSA, destinace a aktuální dění ve společnosti.

reklama

"Nemáme ambici dělat výpravný lifestylový a konkurovat titulům, které jsou běžně k dostání na našem trhu a cestující je buď na palubě dostane, nebo si je může kdykoliv jednoduše koupit," komentuje změnu marketingový ředitel Českých aerolinií Ján Tóth.

Změní se také periodicita. Magazín o rozsahu 68 stran vyjde jen čtyřikrát ročně v české, anglické a ruské verzi.

Dosavadní podoba magazínu ČSA:

Palubní magazín ČSA Review 2/2016 Dosavadní podoba palubního časopisu ČSA