Miliardového obratu chce do čtyř let dosáhnout nová sí lékáren, kterou buduje investiční skupina DRFG. Jako cíl si stanovila být trojkou na trhu za značkami Dr. Max a Benu.

Investoři už koupili první čtyři lékárny, které během dvou měsíců projdou rebrandingem a přestavbou. Řetězec Na zdraví! se chce od konkurence odlišit především důrazem na samoléčbu a prevenci. Slibuje otevřenější přístup a dlouhodobou péči o pacienty.

„Zdraví zákazníků je naším prvořadým zájmem, a proto jsme se jej rozhodli včlenit do názvu řetězce,“ vysvětluje Rudolf Matějka, ředitel společnosti DRFG Medical, která bude lékárny provozovat.

reklama

„Klíčová je schopnost zpracovat a vyhodnotit prodejní data pro následné zavedení kategorizace sortimentu,“ dodává Matějka. V lékárnách Na zdraví! budou samoobslužné regály s cenovkami, firma chce také odbourat různé překážky mezi zákazníky a personálem lékárny.

Rozvoj projektu přijde na 300 milionů korun. K prvním pobočkám v Praze, Brně, Olomouci a Jílovém u Prahy by mělo do konce roku přibýt ještě dalších dvanáct napříč republikou.

Společnost se chce zaměřit především na lékárny s větší prodejní plochou. „Čekali jsme pouze na vhodnou příležitost a hledali správného partnera. Když se v loňském roce uvolnil z angažmá v lékárenském velkoobchodě Phoenix pan Rudolf Matějka, který také sedm let vedl sí lékáren Benu, rychle jsme k sobě našli cestu,“ komentuje plány majoritní vlastník DRFG David Rusňák. Brněnská investiční skupina se zaměřuje především na investice do energetiky, nemovitostí, finančních služeb, zdravotnictví a telekomunikací.