Značka Heineken od března do května podporuje konzumaci svého lahvového i čepovaného piva v barech. Akce „Dostaneme tě na finále“ je spojena s Ligou mistrů.

Podmínkou k získání soutěžního voucheru je zakoupení tří piv. Přes voucher se pak konzumenti zapojí do tipovací soutěže, v níž budou hlavní cenou lístky na finálový zápas včetně dopravy a ubytování.

V tendru na zajištění akce zvítězila aktivační agentura M-ocean. Kampaň podpořená POS sety začala 8. března a zákazníci ji uvidí ve více než stovce barů po celé České republice až do 4. května 2016. Je zacílena na mladší sebevědomé a cílevědomé muže, kteří žijí ve větších městech.

reklama

„Chceme mít nejlepší komunikaci tam, kde naši zákazníci prožívají důležité emoce, při sledování hlavních fotbalových zápasů Ligy mistrů. Lidé z M-ocean nás přesvědčili tím, že výborně znají prostředí barů, jsou kreativní a zároveň realističtí,“ okomentovala za značku Heineken výsledek tendru Martina Puchmelterová.

Zmíněná výborná znalost barů vychází z barmanských soutěží, které M-ocean organizuje už přes deset let. Mezi nejznámější patří Havana Club Grand Prix, Beefeater MIXLDN nebo Chivas Master.

Od roku 2004 pracuje M-ocean také pro Becherovku. Zajišuje pro ni například program pro ambasadory Becherovka Bohemia Bar Club nebo Becherovka Pohár Českých Designérů.