Tesco chce probudit kreativitu českých koledníků. V nové kampani jim vzkazuje, aby na velikonoční pondělí opustili zvyk polévání vodou a místo toho kýbl s vodou použili například pro vytření podlahy, mytí nádobí nebo k vykoupání psa.

Oblévačka, kdy muži o Velikonocích polévají ženy vodou za lakotu, pokud od nich nedostanou kraslice, je známá hlavně na severovýchodní Moravě. Známá je i obrácená verze, kdy naopak ženy polévají muže na oplátku za švihání pomlázkou.

reklama

Součástí Velikonoční výzvy Tesca je doprovodná soutěž o nákupní poukázky v hodnotě 10 000 Kč nebo 35× 600 Kč. Stačí někomu zaslat „velikonoční výzvu“ a odpovědět na soutěžní otázku.

Koncept vytvořila agentura Made by Vaculik. Microsite funguje také pro Slovensko (Vežkonočná výzva), Polsko (Wielkanocne wyzwanie) a Maďarsko (Húsvéti Kihívás), tedy všechny země ve střední Evropě, kde společnost Tesco působí.

Web Velikonoční výzva