Přibližně pět měsíců po svém spuštění přichází portál ChciPráci.cz s druhou fází kampaně. Tentokrát se zaměřila na pestrost nabídky. Využije především on-line platformy a oslovit by měla jak uchazeče o práci, tak personalisty a zaměstnavatele, kteří aktivně hledají nové zaměstnance.

„Na webu ChciPráci.cz si práci najde každý, pokud opravdu chce,“ popsala hlavní motiv druhé fáze marketingová manažerka Petra Mikesková. „Zatímco naše úvodní kampaň se při vstupu na trh maximálně soustředila na branding a rychlé vybudování známosti značky, druhý krok se soustředí víc na rozsah naší nabídky.“

reklama

Na vizuální stránce kampaně spolupracovala agentura Cream Prague s fotografy Jiřím Turkem a Janou Jabůrkovou. „Oba mají osobitý rukopis, který se pro posun značky perfektně hodí. Na jejich fotkách je vidět fotoreportérský smysl pro situaci, cit pro realistický portrét a současně esprit módní fotky,“ dodal David Brada, majitel agentury Cream Prague.

Před objektivem Jiřího Turka se vystřídala řada světových hvězd, portrétoval mimo jiné Rolling Stones, Davida Bowieho, Luciana Pavarottiho, Lou Reeda, Stinga a další. Jeho fotografie se pravidelně objevují na obálce české edice magazínu Forbes.

Ukázka kampaně ChciPráci Ukázka kampaně ChciPráci