Kaufland spustil kampaň na novou značku masných výrobků Naši řezníci. Využívá v ní skutečné zaměstnance svého masozávodu. Ti se objevují jak na vizuálech kampaně, tak na obalech výrobků.

Kaufland - nové balení masa

Hovězí maso bude nově baleno do černých misek, vepřové maso naopak do světlých. Upravena je i krycí fólie, která umožňuje maso si lépe před nákupem prohlédnout.

reklama

Na sociálních sítích už zaujaly nosiče v prodejnách, na nichž supermarket propaguje novinku sloganem "Ochutnej našeho řezníka".

Novou značku pro Kaufland, včetně nového packagingu a kompletní přípravy všech vizuálů připravila česká agentura Feel Concepts. Značka i veškerá komunikace s ní spojená navazuje na kampaň Z lásky k Česku a posouvá ji ke konkrétní práci a produktům. 

"Záměrem sloganu Ochutnej našeho řezníka je pobavit zákazníky, pozitivně provokovat a vyvolat úsměv. Zároveň v reklamní nadsázce sdělit, že maso v Kauflandu je čerstvě zpracované a kvalitní, a vybídnout zákazníky k nákupu a ochutnání masa," říká za Feel Concepts Filip Matějka.

Kampaň na značku Naši řezníci byla spuštěna na začátku března a poběží celoročně. Zákazníci se s ní setkají především v prodejnách Kauflandu, na jeho webu a v zákaznických novinách řetězce. Dále na internetu, na billboardech a v další fázi i v televizi.

Agentura Feel Concepts vytvořila v loňském roce pro Kaufland také velikonoční video Schöne Velikonoce, které nedávno získalo ocenění Zlatá Pecka.