Společnost Haribo vyhlásila vítěze tendru na poskytování PR servisu. Zvítězila v něm společnost PR.Konektor. „Věříme, že PR.Konektor dodá naší komunikaci nový impuls a kreativní nápady. Důležité je, že budeme i nadále schopni koordinovat z jednoho centra komunikační aktivity pro Českou i Slovenskou republiku,“ řekl Rostislav Němec, jednatel společnosti Haribo pro český a slovenský trh. 

reklama

Podle výkonného ředitele PR.Konektoru Radka Vítka se letošní strategie zaměří na kreativní témata a akce v tradičních i on-line médiích. Cílem aktivit bude podpořit hravost a tvořivost dětí a vzájemně trávený čas dětí a rodičů,“ přiblížil Vítek.

Německé Haribo je rodinná firma založená v roce 1920, název je zkratka slov HAns RIegel BOnn. Proslavila se hlavně gumovými medvídky: zlatý medvídek Goldbär je ikonickou figurkou značky a denně jich firma vyrobí až sto milionů. Od poloviny třicátých let až dodnes používá známý slogan „Haribo chutná malým, stejně tak i dospělým“ (v němčině Haribo macht Kinder froh - und Erwachsene ebenso).