Soutěž Internet Effectiveness Awards otevřela příjem nominací do aktuálního ročníku. V něm budou soutěžit projekty uvedené na trh v roce 2015. O ceny se může ucházet jakékoli digitální řešení: počínaje webovými stránkami, přes mobilní aplikace až po marketingové kampaně a mikrostránky.

Otevřeno je devět kategorií: Spotřební zboží a služby, Bankovnictví, pojišovnictví a finance, Telekomunikace a IT, Průmysl a energetika, Společnost, politika, kultura, On-line obchod, Auto-moto, Cestovní ruch a doprava, Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí.

reklama

Udělena bude také cena Grand Prix ztvárněná křišálovou plaketou od firmy Moser.

Porota přihlášené projekty hodnotí na základě přínosů a nákladů na vývoj a provoz řešení. Měřítkem úspěchu mohou být obchodní úspěchy, zvýšení kvality prodeje, zvýšení oblíbenosti značky u zákazníků, zkvalitnění služeb pro uživatele, zvýšení povědomí o značce, míra úspor, získání konkurenční výhody, zapojení veřejnosti či výše fund-raisingu v případě neziskových projektů.

Uzávěrka přihlášek je 31. března, přičemž do 15. března platí zvýhodněná cena. Slavnostní vyhlášení bude 2. června 2016 a moderování se ujme herec Jiří Mádl.

Soutěž pořádá Asociace.BIZ - Asociace dodavatelů internetových řešení, o.s. Hlavním partnerem se v tomto roce stala společnost Microsoft, hlavním mediálním partnerem pak Česká televize. Mediálním partnerem je také magazín Marketing & Media.