Agentura zajistí pro jednoho z největších distributorů lihovin na Slovensku mediální strategii kompletního portfolia značek. Zaměří se především na ty největší: Metaxu, Tullamore, Jägermeister nebo Aperol Spritz.

Kvůli legislativním omezením televizní reklamy na alkohol je on-line reklama při komunikaci alkoholových značek na Slovensku velmi důležitá. „Letos se v komunikaci zaměříme na videoobsah s důrazem na přesné cílení na komunity jednotlivých značek,“ říká k výsledkům tendru marketingová manažerka společnosti Rémy Cointreau Veronika Hromadová.

reklama

Mediální agentura Go.Direct vznikla na konci roku 2015 v rámci komunikační skupiny Kindred Group, kde se specializuje na plánování on-line kampaní s důrazem na budování značky. V jejím čele stojí Zuzana Bergrová, bývalá media plannerka výkonnostní mediální agentury Red Media, kde měla v uplynulých letech na starost mediální strategii pro Rémy Cointreau ČR a okrajově také menší kampaně pro Slovensko.

Kromě Rémy Cointreau SK patří mezi klienty Go.Direct také společnost Maspex.