"Jejich charaktery se mírně posouvají. Reagujeme tím na průzkum, v němž jsme zjistili, že lidé vnímají postavy v reklamě jako reprezentanty banky. Máme dvě cílové skupiny. První z nich jsou lidé do 35 let, pracující v kancelářích. Druhou skupinu představují lidé nad 35 let, kteří už mají rodiny a pocházejí z menších měst," říká šéf marketing Zuno Bohdan Fedor.

Kampaň poběží od 7. března po celý rok 2016. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Spot je k vidění na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC, Facebookem a inzercí v tištěných médiích.

reklama

Klienty banky teď však pravděpodobně více než reklama zajímá nejasná budoucnost jejich banky. Investor, ruská bankovní skupina Alfa Group, který měl letos Zuno od rakouské skupiny Raiffeisen Bank International odkoupit a převzít, totiž od dohody odstoupil.

"Odstoupení ABHH od prodeje nebude mít žádný dopad na klienty v České republice a na Slovensku a jejich vklady zůstávají chráněné podle rakouského zákona o ochraně vkladů. Zuno zůstává samostatná plně regulovaná banka se sídlem ve Vídni," říká k situaci tiskový mluvčí banky Vladimír Michna.

Podle HN Raiffeisen Bank dále uvedla, že nyní zkoumá další kroky, které by mohly být buď externí, nebo interní. Zmínila například možnost prodeje Zuno banky jako celku, její integrace do jiných subjektů v rámci skupiny nebo jejího částečného prodeje.