Nová podoba webových stránek Komerční banky doplňuje a rozšiřuje on-line prodej hlavních produktů, který tvoří podstatnou a nepřehlédnutelnou část hlavní stránky. Větší prostor na novém webu dostávají také sociální sítě a partneři, které Komerční banka podporuje. Mezi ně patří třeba Národní divadlo nebo Národní galerie v Praze.

"Vedle povedené grafiky bych chtěla vyzdvihnout dvě zásadní novinky. Především je to nové členění podle produktů, které umožnilo, že si návštěvník stránky vybírá pouze to, co skutečně chce a potřebuje. Druhou novinkou je automatická optimalizace zobrazení webu pro všechny druhy zařízení. Naše stránky se nyní prohlížejí stejně pohodlně v počítači, mobilu i na tabletu," uvedla Kateřina Šušáková, zástupkyně výkonného ředitele pro komunikaci a marketing KB

reklama

Nový web navrhla a kompletně realizovala internetová agentura FG Forrest. "Naším úkolem bylo zmodernizovat web graficky a přizpůsobit jeho zobrazení možnostem cílových zařízení uživatelů. V dnešní době řada lidí využívá mobilních zařízení, tedy jednou z nejdůležitějších úprav bylo to, aby si každý mohl stránky zobrazit kdekoliv a kdykoliv," dodává Radovan Jelen, ředitel FG Forrest.