"Kategorie malého bílého elektra je naší doménou. Naším cílem je posílit podíl v této kategorii v letošním roce a zaujmout zákazníky moderními kuchyňskými spotřebiči. Proto jsme pro kampaň zvolili pět klíčových výrobků, které patří mezi naše vlajkové lodě," vysvětluje ředitelka marketingu ETA Lenka Kleinová.

Jedním z vybraných produktů je kuchyňský robot. "Cílem letošního roku je udržet výrazný náskok v prodeji kuchyňských robotů a pokud možno jej ještě o 1% posílit. Eta kuchyňské spotřebiče za celý loňský rok získaly téměř 20% trhu z pohledu tržeb a předčily i do té doby vedoucí značky Bosch a Kenwood," doplňuje Lenka Kleinová.

reklama

Kreativu i koncept soutěže vytvořila opět agentura Digital Brain, která se podílela i na loňských kampaních Ety a za její realizaci je za agenturu zodpovědný Michal Kříž. Z jejich dílny vzešla i podzimní kampaň na podporu vysavačů "Štěně, nebo vysavač?", u níž byl vytyčen cíl získat navíc 2% trhu, což se také během října a listopadu 2015 podařilo.

Do jarní soutěže se zapojí značkové prodejny Eta i všichni partneři, kteří ji budou aktivně promovat na svých prodejnách i e-shopech. V externí komunikaci Eta využije bannery převážně na idnes.cz, facebooku, zákazníky osloví také newsletterem. Soutěž byla spuštěna v online i offline v úterý 1. března a potrvá až do konce března.

Pravidla soutěže jsou spotřebitelsky jednoduchá. Zakoupí-li si zákazník některý z kuchyňských spotřebičů Eta, může se registrovat a zapojit do soutěže o některou z cen v celkové hodnotě téměř 100 tisíc korun. Kampaň využívá také microsite www.pectespolu.cz, kde zákazníci získají podrobnosti o soutěži.