"Máme za sebou desítky nabitých zkušeností v oblasti komunikace a přesně víme, u koho jaký formát funguje. Což je v tomto prostředí naprosto zásadní," říká Jan Koželuh z agentury Blog Media, která stojí i za myšlenkou živých přenosů Leoše Mareše na Facebooku a Periscope. Reakce diváků ukazují, že s tímto formátem udělala agentura promyšlený krok správným směrem.

"Zatím mám svoje diváky, ale není to masovka. Kdybych během přímého přenosu získal 200 tisíc diváků, tak by v tu chvíli šlo o zcela přímou konkurenci televize. Asi by to byla velká věc. Myslím si, že by se dalo otřást mediálním trhem. Dvě stě tisíc diváků – to už je pěkné číslo. Zatím všechno probíhá příjemně, správným směrem, followeři přibývají, jsou spokojení," říká Leoš Mareš. Fanouškovská základna, kterou má moderátor je vysoká, na Facebooku ho sleduje 18 tisíc fanoušků, na Twitteru a Periscope přes 122 tisíc a na Instagramu přes 233 tisíc.

reklama