TL5 získává do svého portfolio dalšího klienta, který je lídrem v segmentu. Od Nového roku připravuje obsah pro Facebook a Instagram Mattoni. "Chceme výrazněji odlišit komunikaci na jednotlivých sociálních sítích. Budeme každý kanál značky plnit obsahem, který na ni přirozeně patří a každý kanál v rámci sociálních sítí bude ukazovat jiné situace a jiný produkt," říká TomᚠVotruba z TL5 s tím, že na Facebooku bude agentura komunikovat Mattoni, jako nedílnou součást aktivního životního stylu, na Instagramu se pak objeví prémiový obsah, který TL5 připravuje s předními českými food fotografy.

reklama

Spolupráce se však neomezí pouze na Facebook a Instagram. "Plánujeme pro Mattoni aktivity na Snapchatu,” říká Votruba. Značka je spojená s řadou událostí, pro jejichž komunikaci je Snapchat zcela ideální platformou. Mattoni účet na Snapchatu je MattoniCZ.

Vedle Mattoni získala TL5 do správy i sociální sítě značky Dobrá Voda. "Již delší dobu jsem sledovala aktivity a zdařilé kampaně TL5. Jsem ráda, že jsem se je nakonec rozhodla oslovit. FB Dobré vody začínáme budovat od samotného začátku a já věřím, že nám to společně půjde skvěle," říká Jitka Altman, Brand Manager z Karlovarských minerálních vod.