Nákupy patří nejen v České republice ke každodenním záležitostem. I proto zákazníci vnímají úroveň služeb a sortimentu v supermarketech citlivěji a často i kritičtěji, než v jiných typech obchodů. Čerstvost, cena, výběr potravin či chování zaměstnanců u pokladny patří k nejdiskutovanějším tématům mezi českými zákazníky.

Zákazníci by leckdy rádi upozornili na nesprávně označenou cenu výrobku nebo nevyužité pokladny, ale chtějí se vyhnout konfrontaci se zaměstnancem nebo manažerem prodejny, případně pospíchají a v danou chvíli nemají čas. Anebo by zákazníci často jen rádi poděkovali za kvalitní výrobky či vyzdvihli přístup zaměstnanců doplňujících zboží, kteří jim pomohli s hledáním výrobku. Řešením je možnost poslat pochvalu nebo připomínku přes mobilní aplikaci Staffno, nebo přes webové rozhraní www.staffino.cz/billacz.

reklama

Do hodnocení přes nezávislý systém Staffino se v první fázi zapojilo 72 prodejen Biila napříč celou republikou. "Věříme, že nám takto získaná zpětná vazba pomůže zlepšit naše procesy a přístup k zákazníkům. Staffino bude všechny zprávy od zákazníků směřovat automaticky přímo na manažery zodpovědné za jednotlivé prodejny, díky čemuž budeme schopni pružně reagovat na pochvaly i připomínky," říká Petr Dupal, jednatel společnosti Billa odpovědný za prodej.

Zákazníci mohou ohodnotit například čerstvost a kvalitu potravin, akční nabídky, přístup zaměstnanců nebo rychlost obsloužení u pokladny. Country manažerka nezávislého hodnotícího systému Staffino pro ČR, Zuzana Maderová, tvrdí, že hodnocení pomůže Bille zdokonalit zákaznický servis. "Těší nás, že Billa chce být k zákazníkům co nejblíže a na naši nabídku spolupráce zareagovala bez delšího váhání. Stala se tak první sítí supermarketů, která celorepublikově spustila hodnocení přes Staffino. Jsem přesvědčená, že tento krok pomůže zvýšit úroveň nakupování v českých prodejnách Billa."