Billboardová kampaň pokryje od 1. března celou Českou republiku. Součástí kampaně je i webová stránka, na které Agrofert ukazuje, například kolik peněz odvedl státu na daních, kolik zaměstnává lidí a jakých se účastní státních zakázek.

"Kampaň je reakcí na neustálé politické útoky na naši firmu. Často se objevují nepravdivé informace o tom, jak Agrofert vydělává na státních dotacích. Opak je přitom pravdou. Agrofert dává v České republice práci 28 tisícům lidí," vysvětluje mluvčí Agrofertu Karel Hanzelka s tím, že firma na dani z příjmu a na zdravotním a sociálním pojištění odvedeném za zaměstnance zaplatí prý mnohem víc, než od státu dostane na dotacích. "V kampani jsme také chtěli upozornit, že prostřednictvím naší Nadace Agrofert věnujeme nezanedbatelné finanční prostředky i na dobročinné účely," doplňuje Hanzelka

reklama