Třetí ročník soutěže Fénix Content Marketing uzavřel přihlášky. O cenu pro nejlepší firemní média a on-line komunikaci se uchází mimo jiné Vodafone, Audi, Zentiva, Wüstenrot nebo BNP Paribas. 

„Systém dává možnost vyhrát soutěžícím, kteří dělají poctivou práci a píší skvělé texty, i když nemají velké rozpočty,“ zdůrazňuje Kateřina Borovanská z pořádající agentury Freya. Porota hodnotí koncepci, kvalitu textů, vzhled a další kritéria. Vítěznou práci tedy určí průměr bodů za všechny soutěžní parametry.

reklama

Porota posiluje a letos bude hodnotit soutěžní práce v sestavě 41 odborníků. V porotě nově usednou například šéfredaktor měsíčníku Reportér Robert Čásenský nebo specialistka na sociální sítě Eliška Vyhnánková. Mezi nové odborné partnery soutěže přibyla Asociace komunikačních agentur (AKA) a Vyšší odborná škola publicistiky (VOŠP).

Slavnostní vyhlášení se uskuteční 21. dubna od 19 hodin. Letos se ponese v duchu budoucnosti, technologií a toho, jak ovlivňují nᚠsvět. Kus budoucnosti si odnesou i všichni vítězové: ceny v jednotlivých kategoriích dohromady utvoří nápis FUTURE.

Oceněny budou nejlepší B2B, B2C i B2E časopisy a noviny, publikace státních úřadů, jednorázová média, firemní prezentace, výroční zprávy, mobilní řešení, weby, newslettery a profily na sociálních sítích.

Týdeník Marketing & Media je mediálním partnerem soutěže.