Volné pozice má Českému aeroholdingu pomoci obsadit i nová náborová kampaň, která běží v printu a v dopravních prostředcích. Součástí je i nový web cah.jobs.cz, který sází hlavně na atraktivní grafiku, přehlednost a uživatelskou přívětivost.

"Vzhledem k tomu, že počet cestujících, kteří prochází Letištěm Václava Havla Praha, neustále roste a očekáváme další rozvoj společnosti Letiště Praha i ostatních dceřiných společností, potřebujeme posílit řady našich zaměstnanců," říká Jaroslava Raisová, ředitelka Řízení lidských zdrojů v Českém Aeroholdingu

reklama
Magazín Terminál - Překonání hranice 12 milionů cestujících za rok 2015

Cílem nových personálních stránek je nabídnout uchazečům naše pracovní pozice atraktivnější formou a přehlednější vyhledávání volných míst. "Díky responsivnímu zobrazení mohou uživatelé inzeráty prohlížet pohodlně i na tabletech a mobilních telefonech. Nové možnosti interakce přináší propojení se sociálními sítěmi,“ doplňuje Raisová.

Na nová místa upozorňuje Český Aeroholding nejen na webových stránkách a facebookovém účtu Letiště Praha, ale i v tisku, onlinu a propagací v autobusech Arriva Praha, ČSAD Střední Čechy a ČSAD Kladno.