"Jedná se o příležitost pro všechny firmy, které používají Facebook pro marketingové účely. A to jak pro ty malé, tak pro ty středně velké," vysvětluje Robert Bednarski, ředitel Facebooku pro střední a východní Evropu, v rozhovoru pro polský web RP.pl

Bednarski v rozhovoru rovněž upozornil na trend rostoucí obliby mobilních služeb. "Facebook je a bude mobilní společnost. V prosinci loňského roku vstoupilo na Facebook skrze mobilní zařízení 1,44 miliardy lidí. Osmdesát procent příjmů je dnes právě z mobilní reklamy," dodává Bernatski.

Vloni v listopadu otevřela ve Varšavě svůj Campus Warsaw i firma Google. Ten má sloužit jako jakési vývojové středisko otevřené všem v regionu, a chce kolem něho také vytvořit nějakou společnou značku. "V regionu je potenciál. Například Polsko, Ukrajina, Česko a Slovensko ročně vypustí do světa srovnatelný počet technicky vzdělaných studentů jako USA," řekl Rafal Plutecki, ředitel Campusu.

reklama