Spolupráce se týká především poradenství v oblasti PR a standardní a digitální komunikace. Obě strany tak navazují na spolupráci v letech 2009 - 2013, kdy byla realizována řada úspěšných kampaní. 

"Velmi si vážíme důvěry klienta v naše schopnosti, dovednosti a kreativitu. Jsme si vědomi, že tak prestižní značka jakou je Mercedes-Benz si zaslouží PR servis na té nejvyšší úrovni. Nᚠtým jsme tedy sestavili výhradně z odborníků, kteří mají s marketingovou komunikací v oblasti automotive bohaté zkušenosti. Jsem přesvědčen, že budeme pro klienta Mercedes-Benz přínosným partnerem a dokážeme nabídnout mnohem více než jen standardní PR servis," říká Filip Řepa, Managing Director Pleon Impact

reklama

"Velmi pečlivě jsme se věnovali vyhodnocování nabídek podaných do výběrového řízení, ze kterého vyšla agentura Pleon Impact jako vítěz. Věříme, že se s jejich zkušenostmi a profesionálním přístupem posuneme v komunikaci opět dál, a to jak vůči zákazníkům, tak i partnerům a příznivcům značky," doplňuje Jan Kuhn, tiskový mluvčí a vedoucí PR oddělení Mercedes-Benz Česká republika.