Cílem nové kampaně e rovněž přimět Čechy k tomu, aby si vzpomněli, co dělali od 80. let dál, a zda v té době kromě céček plastových neposbírali i jiné trofeje v podobě viru žloutenky typu C. Podle nejnovější studie realizované Fakultou vojenského zdravotnictví v roce 2015 totiž může být v České republice až 173 000 nakažených, kteří o své nemoci nemusí vůbec vědět.

reklama

"Po úspěšné pilotní fázi na podzim 2014 jsme opět vsadili na menší integrální kampaň. Kombinujeme v ní efektivní outdoor ve veřejné dopravě ve 4 městech s digitální podporou, inzercí na sociálních sítích i klasickým PR," říká Eva Šebestová, ředitelka komunikace biofarmaceutické společnosti AbbVie pro Česko a Slovensko. Kampaň vytvořila agentura Ogilvy PR.

S céčkovými vizuály v podobě barevných řetězů z céček evokujících sběratelskou mánii z 80. let se cestující mohou v březnu setkat v MHD v Praze, Brně, Plzni a Ostravě. Kampaň pracuje v online i offline prostředí jak s klíčovým vizuálem, tak se stylovým animovaným videem v půlminutovém i minutovém formátu. Základní platformou pro online komunikaci je microsite zloutenkatypuc.cz.

Žloutenka typu C