„Velmi nás potěšilo, že se můžeme aktivně podílet na uvedení nové televizní stanice, a zároveň tak využít naše zkušenosti z tohoto oboru. Naším prvotním cílem bylo uvést novou značku do povědomí co možná největšího počtu diváku. To se nám nakonec povedlo na výbornou. Výsledkem se stalo takřka 100 mediálních výstupů za první 4 týdny provozu,“ doplňuje generální ředitel FleishmanHillard Česká republika Radek Maršík.

Stanice Prima Comedy Central zahájila své vysílání 14. prosince 2015 a divákům nabízí především komediální a animované seriály pro dospělé publikum. Provozovatelem kanálu je společnost Viacom International Media Networks, která provozuje v Evropě stanice jako MTV, Nickelodeon či Paramount. Viacom odpovídá za obsahové složení, technickou stránku a provoz. FTV Prima propůjčila kanálu jméno a má zodpovědnost za prodej vysílacích časů pro reklamy. Distribuci stanice zajišuje společnost AXOCOM

reklama