"Chceme na českém internetu podpořit linii kvalitní, názorové i náročnější life-stylové žurnalistiky. Jsem alergický na řeči, že online má jiné publikum a vyžaduje primitivnější zábavu. Patálie bude čtivá, bude používat nové a atraktivní formáty a bude lidi bavit. Ale ne lacině," říká Michal Schindler a jako příklad zmiňuje třeba článek Plínový kurz pro budoucí fotříky nebo GIF Žokej Váňa vs. Jackie Chan.

Partnerem webu je společnost AXA, která ovšem nemá záměr zasahovat do obsahu. Portál nemá prodejní cíle. "AXA je otevřeně přiznávaný partner, který nám vytvoření webu zadal a my se k tomuto spojenectví hrdě hlásíme. Takže nemáme zapotřebí ani žádné skryté PR. Když se nabídne tematické propojení obsahu a služeb, návštěvníci Patálie to jasně poznají," vysvětluje Martin Pejša, majitel Creative DockuAXA chce na webu zviditelnit značku na trhu díky unikátnímu obsahu, který jí získá širokou pozornost.

reklama

Nenápadnou postavou v pozadí webu je holčička Patálie, která se podepsala i na podobě loga. "Zrovna jsme ho schvalovali, když okolo běžela s míčem a trochu nám ho pobořila. Ale my si myslíme, že je tak lepší, protože v reálu není nic dokonalé. To je život. I o tom bude nᚠweb," doplňuje Schindler.

Redakci Patalie.cz vedle Schindlera tvoří bývalý redaktor časopisu Maxim Jan Strmiska, novinářka Natálie Veselá, redaktorka Lenka Ciznerová nebo LukᚠEtzler, který se bude Patálii starat také o sociální média. "Jedná se o tvrdé jádro. Inspirativní a pestrý life-stylový magazín dělají i externí novináři, ilustrátoři, fotografové, grafici a multimediální všeumělové, se kterými bude redakce spolupracovat. Specifickou tvář webu dotvářejí třeba tematické fotokoláže studia Puf creatif," uzavírá Schindler.