První den bude – kromě obvyklých workshopů v češtině – pod názvem Sport 2016 věnován tématu sportovního marketingu. Určen bude zejména marketingovým expertům sportovních svazů, klubů a sportoviš, stejně jako sponzorům a specializovaným agenturám.

reklama

O budování vztahu s fanoušky prostřednictvím sociálních sítí pohovoří experti z Borussie Dortmund. Šéf projektu crowd investmentu z vídeňského Rapidu osvětlí, jak se podařilo klubu získat od fanoušků tři miliony eur na výstavbu nového stadionu. Globální sponzorská agentura Octagon představí metody vyhodnocování úspěšnosti sponzorských projektů a londýnští experti z agentury Activative zase předvedou, jak sponzorské projekty přetavit ve hmatatelné obchodní výsledky.

"Letos jsme se zaměřili na sport, se kterým se spojuje spousta značek a který u nás stále trpí podfinancováním. Chceme ukázat, že cesty k prostředkům nevedou jen přes granty a příspěvky od státu," vysvětluje ředitel festivalu Marek Hlavica.

Konference ale představí i úspěšné tuzemské přístupy a o své zkušenosti se sponzoringem se podělí i olympijská vítězka Eva Samková. Druhý den akce pak nabídne taky pohled na měnící se pozici luxusních značek nebo náhled na současnost a budoucnost sociálních sítí i jejich limity v komerční komunikaci v podání zakladatele Socialbakers Jana Řežába.