Cílem tohoto projektu je umožnit odborníkům z řad agenturu nebo odborných konzultantů stát se vyškolenými certifikovanými odborníky na Heureku. "Poznání všech interních nastavení a detailních možností, které Heureka nabízí, umožní těmto certifikovaným odborníkům připravit svým klientům co nejefektivnější využití Heureky," říká TomᚠBraverman, ředitel Heureky s tím, že e-shopy se tak budou moci obracet vyškolené a certifikované konzultanty.

reklama

"Konzultantům se spolu s certifikátem otevřou obzory a možnosti, jak oslovit nové klienty. Součástí webu Certifikátu bude přehledný seznam všech certifikovaných konzultantů s místem jejich působiště a dalšími informacemi. Klienti si tak budou moci sami najít odborného partnera pro vyřešení problému," doplňuje BravermanHeureka chystá pro všechny e-shopy i speciální roadshow. V rámci ní se budou moci obchodníci dozvědět základy nejlepšího využívání portálu.

Certifikace odborníků bude probíhat testem z detailních podrobností užívání Heureky. Školení Certifikace Heureka budou probíhat dvakrát do roka, vždy týden před samotným testem. Celým kurzem bude provázet odbornice na českou e-commerce Petra Mikulášková. "Chtěli jsme zvolit někoho, kdo problematice on-linu dokonale rozumí, ale zároveň bude mít od Heureky trochu odstup," vysvětluje Bravermann. "S inzercí Heureky pracuji každý den. Sice to pro mě znamenalo plno věcí odložit stranou na dobu několika měsíců, ale ten výsledek, se kterým budou v rámci školení i testů konfrontování agentury či freelanceři, skutečně stojí za to," říká ke školení spoluautorka a lektorka Petra Mikulášková.