Promo akce, pro kterou je určena speciální edice vozů Feel Edition, probíhá u prodejců a autorizovaných dealerů do 5. března. Cílem je upozornit na zvýhodněné modely aut v této edici, které jsou nabízeny komplet s nadstandardní výbavou a s markantním cenovým zvýhodněním.

K rozsáhlé promo akci agentura adaptovala TV spot a doplnila jej packshoty pro řadu modelů C3, C3 Picasso, C4 Picasso, C4 Cactus, C-Elyseé a Berlingo. 25'' spoty rotují na TV Prima, Nova, Barrandov a Óčko. Dále jsou lokálně vytvořené 20'' rádiové spoty, které běží celostátně na rozhlasových sítích Radio House a Radio United. V onlinu funguje až do 4.3. unikátní 3D leaderboard pro komunikaci 4 speciálních nabídek. Lokálně jsou také připraveny veškeré POS materiály pro showroomy.

reklama

"Chtěli jsme vzkřísit naší akci Happy Days, kterou jsme v minulosti používali pro komunikaci akční nabídky na naše vozy Citroën. Naposledy jsme ji realizovali v roce 2009. Letošní kreativa pěkně koresponduje s novým positionningem značky Citroën Feel good Be Different," komentuje Lenka Martinová, reklamní a PR Manager Citroën Česká republika.