V letošní kampani účinkují loňští vítězové Českého lva a zároveň kolegové z Dejvického divadla, Lenka Krobotová a Jaroslav Plesl. Série spotů se rozeběhne v pondělí 22. února na hlavních televizních stanicích, zároveň budou spoty již tradičně promovány i na YouTube. Hlavním motivem letošních Magnesia spotů pro Českého lva je tajemství.

Otázky, na které herci museli odpovídat bez jejich předchozí znalosti, spolupřipravoval herec a režisér Jiří Havelka. Režie spotů se ujal Karel Janák. "Kromě filmů dělám taky reklamy, protože je to taková permanentní škola. Upoutávky na České lvy dělám druhým rokem a je to super," upřesnil Jiří Havelka. Produkce se se ujal Moloko Film, kreativu zajistil Arnolds Milano.

reklama

"U Magnesia spotů pro Českého lva volíme již dlouhodobě osobitý přístup a preferujeme netradiční reklamní formáty. Naše společnost podporuje téměř od svého počátku českou kulturu a umění, proto i samotné spoty chtějí být více než reklama – jsou originální, nápadité a dávají prostor výjimečným hercům a jejich improvizaci. Průzkumy potvrzují, že se lidem líbí naše reklamy, hodnotí je pozitivně a baví je," prozrazuje Alessandro Pasquale, generální ředitel Karlovarských minirálních vod. Český lev se letos vrací k formátu dvojrozhovorů, kdy herci odpovídají na všetečné a osobní dotazy a plní neobvyklé úkoly.