Neustálý rozvoj naší marketingové a PR činnosti nás přivedl k myšlence vzniku nové obchodní značky Solootions, pod kterou můžeme klientům nabízet komplexní mediální servis, jako je strategické a mediální plánování, marketing, PR a produkce. Naší výhodou na trhu je, že dokážeme těžit ze zázemí silné mediální skupiny. Máme úzkou vazbu na média vlastněná v rámci skupiny Prima, ale zároveň se výborně orientujeme na celém mediálním trhu,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný za agenturu Solootions.

Spolu se značkou Solootions se rozvíjí také dětský brand Primáček, který souvisí s dětským ranním pásmem vysílaným na hlavním kanále televize Prima. Primáček cílí na děti ve věku 6–10 let a na jejich rodiče. Pod touto značkou vznikla rodina šesti nových postaviček, z nichž každá má typický charakter (Primáček, Maruška, Oskar, Hrkol, Drdola a Digoun). Prvním plánovaným počinem je nový dětský časopis Primáček, který vzniká ve spolupráci s nakladatelstvím Egmont a na stáncích se objeví na počátku března.

Solootions totiž na český a slovenský trh uvede i novou řadu Primáčkových zmrzlin. „Pro letošní sezónu jsme s partnerskou společností Pinko připravili tři příchuti zmrzlin. Celkem je nabídneme v šesti obalových designech,“ prozrazuje Aleš Pýcha.

Značka Solootions by se měla orientovat i na vydávání časopisů, knih, pořádání festivalů, merchandising, ale i další sportovně kulturní akce včetně odborných konferencí. V rámci Solootions by Prima chtěla vydávat knihy ve vazbě na tváře jejich kanálů. Stávající eventy by skupiny by se měly rozšířit o festival zaměřený na youtubery a běh pro zamilované Love Run.

Podle Aleše Pýchy má značka Solootions do budoucna potenciál růstu i v oblasti klientů. Již v letošním roce pod ní FTV Prima spolupracuje se společností Viacom International Media Networks, pro kterou zajišuje nákup a plánování médií pro propagaci značky Prima Comedy Central. Dalším klientem je společnost Pražské Benátky s.r.o., která provozuje vyhlídkové plavby v Praze, pro kterou jsou v rámci Solootions zajišovány PR aktivity. „Očekáváme, že letošní obrat Solootions bude několik desítek milionů korun," prorokuje Pýcha.

reklama