"V jednotlivých epizodách uslyšíte markeáky, marketingové ředitele, ředitele agentur, lidi, co posbírali mnohá ocenění, napsali nejprodávanější knížky, udělali obrovské akvizice," slibuje Šíma. První díl jeho Demarketingu je dostupný na iTunes (a stáhnout si jej můžete i zde).

reklama

Hlavní motivací Demarketingu má být rozklíčování úspěšných marketingových kampaní, příčin, postupů i byznysmodelů. "Ty rozebrat na součástky a potom je zase složit do jednoduchého postupu nebo frameworku, který můžete sebrat a zítra ho jít zavést ve vaší vlastní práci," tvrdí Šíma. K jeho hostům mají patřit lidé, kteří něco v českém marketingu dokázali. Tím vůbec prvním je Jindřich Fáborský, zakladatel Marketing Festivalu.

Fáborského, kterého aktuálně zařadil český Forbes do svého žebříčku 30 pod 30, se rozpovídal o úrovni marketingových konferencí, získávání zahraničních řečníků, ale i o zamýšlené PPC Tribe v Londýně. Ta se mu uspořádat nepovedla.