Maskot vystupuje v závěru spotu s radou jak rekonstruovat pořádně, s REKOpůjčkou až do 700 tisíc korun bez zajištění. Kromě 30vteřinových spotů s tématem rekonstrukce bytového jádra a střechy se v průběhu března objeví na kanálech Nova a Prima také 10vteřinový spot, jenž cílí na klienty, kteří si v minulosti vzali na bydlení méně výhodný, běžný spotřebitelský úvěr.

Vedle televize podpoří kampaň také online reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz, ve vlastní obchodní síti a v průběhu března by se měl přidat rovněž outdoor ve vybraných městech. Autorem konceptu je agentura Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišuje ZenithOptimedia. V dalších jarních měsících dubnu a květnu na celostátní kampaň naváže kampaň přímo v regionech.

reklama
Raiffeisen stavební spořitelna: Když rekonstruovat, tak pořádně! - TV spot "Jádro"