Společnost RTB House zaznamenala rychlý růst v poskytování optimálních programatických řešení pro marketingové profesionály. Firma v nedávné době vstoupila na asijské trhy, nyní pokračuje v expanzi do Latinské Ameriky, v současné době už firma operuje na 33 světových trzích. Nejnovější pobočku firma otevřela v São Paulu, povede ji Rodrigo Framil, nový Business Director. Aktivity v regionu Latinské Ameriky bude mít na starosti Wojciech Głowacki, Business Development Director.

Online reklamní průmysl v Latinské Americe stále roste. Jak uvádí web eMarketer, tamní výdaje na reklamu v loňském roce dosáhly 7 miliard korun, což je jeden z nejvyšších meziročních růstů na světě. Podle společnosti Magna Global Intelligence programatická reklama v tomto regionu představuje 35 % výdajů ze všech typů online reklamy za rok 2014. V roce 2018 se odhaduje, že se její podíl vyšplhá až na 61 %.

reklama

Podle Daniela Surmacze, COO RTB House, je důvod stále častějšího využívání programatických řešení v Latinské Americe velmi podobný jako u ostatních světových trhů. Inzerenti chtějí maximalizovat ROI, tedy návratnost svých investic, a získat přístup k nejhodnotnějším zákazníkům. Díky display řešením šitým na míru unikátním zájmům klientů a originální technologii může RTB House aplikovat osvědčenou strategii z evropských trhů i v Latinské Americe. "Jsme přesvědčeni, že přesně cílená display reklama a inovativní retargetingové scénáře pomohou našim zákazníkům v latinskoamerickém regionu k dosažení vyšších výnosů z online marketingu, inzerce a prodeje," zdůrazňuje Surmacz.

Aktivity společnosti v latinskoamerickém regionu bude mít na starosti Wojciech Głowacki, Business Development Director, zkušený manažer s více jak desetiletou praxí v oblasti online reklamy a marketingu. "Je jen málo firem ve střední a východní Evropě, které se mohou pochlubit tak dynamickým rozvojem a růstem jako RTB House. Velmi si cením toho, že mohu být součástí této příležitosti expandovat do zahraničí a vybudovat silnou firemní sí v Latinské Americe," říká Głowacki.