Snapchat kampaň navazuje na hlavní myšlenku kampaně, která má lidi inspirovat, aby to řekli po svém a vyznali lásku tak, jak je jim to co nejvíc přirozené. Koncept valentýnské kampaně i Snapchat projekt vytvořila agentura TL5 Digital ve spolupráci s PR.Konektor, který zastřešuje napojení do PR a influencer marketingu. "Chceme spustit celodenní vysílání v rámci My Story, ve kterém se objeví spousta zajímavých lidí, například Youtubeři, bloggeři a možná i celebrity. Dáme možnost každému se do celého příběhu zapojit," říká Artem Mazur, junior brand manager značky Milka

reklama

Celý den v neděli 14. 2. bude na Snapchat kanálu MilkaCZSK vysílat videa ze všech koutů republiky o tom, jak lidé slaví svátek zamilovaných, v duchu kampaně Řekni to po svém. "Do projektu se zapojí i řada influencerů, například youtubeři Stejk a Johnny Valda, módní blogerky a možná i Leoš Mareš. Ale to si necháme jako překvapení," doplňuje Martina Votrubová z agentury TL5.

Uživatelé mohou být součástí valentýnské story, pokud pošlou na e-mail milka.cz.sk@gmail.com krátké video v délce do 10 s natočené mobilem na výšku, což je pro Snapchat klíčové. K přidání Snapchat kanálu mohou uživatelé využít i speciální Snapchat kód, když ho nasnímají v aplikaci Snapchat. "Mladá cílová skupina, ke které mluvíme, je zvyklá konzumovat obsah napříč mnoha kanály. Milka je inovativní značka a proto vedle Instagramu zkusíme i Snapchat," doplňuje TomᚠVotruba z agentury TL5.