I to je důvod, proč nákupní portál Heureka.cz vyhlašuje již sedmý ročník soutěže ShopRoku. Hlasování probíhá právě teď. Heureka.cz stanovila tři základní kategorie, které budou mít své vítěze. Trofeje si odnesou ti, kteří nejlépe uspějí v hlasování o Cenu kvality, Cenu popularity a Cenu Heureky. Všichni vítězové i finalisté pak budou mít právo užívat ikonku se svým titulem ve svém webovém prostoru.

reklama

O Ceně kvality už je prakticky rozhodnuto. Hlasování se totiž zúčastnili všichni zákazníci, kteří nakupovali na internetu během loňského roku a následně obchody ohodnotili přes dotazník spokojenosti v rámci programu Ověřeno zákazníky. Heureka vyhlásí vítěze a dva finalisty ve 13 kategoriích a vítěze v 38 podkategoriích podle specializací jednotlivých internetových obchodů.

Cena popularity připadne e-shopu, pro který bude hlasovat nejvíce zákazníků. Hlasování probíhá od začátku prosince loňského roku do konce letošního února přes formulář umístěný na webových stránkách www.shoproku.cz. Každý hlasující může dát hlas až třem různým internetovým obchodům. Ti můžou své zákazníky aktivně k hlasování vyzývat.

Cenu Heureky přidělí odborná porota jednomu z registrovaných e-shopů, který je něčím výjimečný a který prokazatelně splňuje některá z následujících kritérií: stojí za ním zajímavý příběh, přispívá k sociální integraci nebo je něčím jakkoliv unikátní. Vyhlášen bude vítěz a dva finalisté této kategorie.

SLAVNOSTNÍ VYHLÁŠENÍ
Novinkou letošního sedmého kola soutěže ShopRoku je způsob vyhlášení výsledků. Dřívější odbornou konferenci vystřídá slavnostní galavečer se známými osobnostmi, a to 9. 3. 2016 v 19 hodin ve Fóru Karlín. "Popularita online nakupování roste, a tak si zaslouží pořádnou oslavu," říká k letošnímu vyhlášení výsledků TomᚠBraverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Vítězům jednotlivých kategorií osobně předá cenu například modelka Simona Krainová, modelka Andrea Verešová nebo vítěz soutěže MasterChef Roman Kotlář, pod jehož taktovkou se tvoří slavnostní menu.