Spolupráce mezi Rufolfem Jelínkem agenturou Promoteri.eu funguje již pátým rokem a do dnešního dne bylo uskutečněno 695 akcí. V letošním roce se spolupráce bude týkat především promoční podpory produktu Bohemia Honey a to přímo v místě prodeje. V rámci toho se inovuje úspěšný koncept promotérek a promotérů oblečených do kostýmů včelek. "Nově sestavěné týmy byly vybrány velmi pečlivě. Důraz byl kladen na komunikativnost a reprezentaci značky u cílové skupiny zákazníků. Týmy jsou dostupné ve 13 městech, takže pokryjí naplánované akce po celé České republice," říká Pavel Gregor z agentury Promoteri.eu.

reklama

Včelí týmy budou v barech, na diskotékách, restauracích či ski-areálech hrát se zákazníky společenské hry a odměňovat je promo dárky. Včelí tým bude zároveň nabízet ochutnání Bohemia Honey a při zakoupení jeho určitého počtu zákazníci dostávají další věcné dárky. V případě venkovních párty budou hostům servírovány nápoje pro zahřátí a samozřejmě nebude chybět ani Jelínkova slivovice.

V minulých dnech byl odstartován i zcela nový koncept S medem popojedem. "Na trasu vyjela Toyota Hilux Double Cab se svým nepřehlédnutelným polepem. Poprvé se objevila ve Špindlerově Mlýně a rozjela se tam velká medová párty," doplnil Gregor s tím, že v nejbližší době zamíří také do ski-areálu Skalka, Českých Budějovic nebo Svitav. Kampaň je zaměřena na zvýšení vnímání značky, oslovení spotřebitelů v místě prodeje a je zacílena především na skupiny mladých lidí. Tour plán podpory v místě prodeje je v případě všech kanálů naplánován do konce roku 2016.

S medem popojedem - kampaň Rudolfa Jelínka