"Nyní rozjíždíme další fázi naší komunikační kampaně. S Gabrielou Soukalovou a našimi produkty se tak nyní mohou lidé setkat například podél dálnic, ve svých lifestylových časopisech a na onlinu," řekla Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé. Firma tnetokrát v kampani využije sponzorské vzkazy na České televizi, spoty v Českém rozhlase a také inzerci v printu, outdoor a online projekt Fandíme biatlonu

reklama
Gabriela Soukalová miluje džemy
Gabriela Soukalová má ráda pomazánky EasySandwich

Hamé navíc pokračuje v tradici svých limitovaných biatlonových novinek. Pro letošní novou sezonu tak připravilo novou bagetu Team Spirit s kuřecími řízečky a lahůdkovou hořčicí, okurkou a paprikou. Firma letos navíc již podruhé vyhlásila speciální cenu pro nejlepšího střelce v závodech českého poháru mezi dorostenci a dorostenkami. Tato soutěž má podpořit rozvoj celého českého biatlonu. Vítězové, kteří budou známi na začátku března, získají roční zásoby produktů Hamé a budou oceněni na vyhlášení nejlepších biatlonistů celé sezony.

Úspěšně také pokračuje projekt fanouškovského webu www.fandimebiatlonu.cz. Právě na něm odstartuje během několika dní velká online soutěž pro všechny fanoušky biatlonu, která vyvrcholí během nadcházejícího mistrovství světa v norském Oslu.