V aktuálním průzkumu značky Dove společnosti Unilever hodnotily Češky svůj vzhled. Ve většině případů se popsaly skromně či neutrálně jako průměrné (22%), dobře vypadající (18 %) nebo přírodní (17 %). Coby krásné se vidí jen 1 % z dotazovaných, téměř 70 % ale přitom tvrdí, že většina žen si není vědoma své skutečné krásy. Značka Dove jim chce pomoci vidět svoji krásu, a díky tomu získat větší sebedůvěru.

Prostřednictvím webové stránky www.jsmekrasne.cz mohou Češky sdílet své příběhy, ozdobit si facebookovou profilovou fotografii zlatou holubicí ai za svou odvahu získávat odměny od značky Dove. Projekt vyvrcholí v září 2016, kdy Dove vyhlásí, kolik českých žen si je už vědomo své krásy.

reklama

Na kampani spolupracují agentury AMI Communications (PR), Nydrle (Digital) a Mindshare (Média). Nasazené média zahrnují on-line, outdoor plochu s počítadlem, microsite v české a slovenské verzi, print, PR a sociální média.