"S Petrem jsme se potkávali posledních pár let na výběrových řízeních jako konkurenti. Jednou jsme se na baru trochu víc zakecali, zkusili jeden tendr společně a vyhráli jsme. Vzájemná lidská i business chemie fungovala i nadále, a tak jsme se rozhodli v úspěšné spolupráci pokračovat," komentuje původ myšlenky sjednocení Štěpán Kleník, managing partner a kreativní ředitel Brainz.

Petr Růžička, původní CEO Pedro Rozenkraft, nově obsadili pozici head of new business. Jeho příchod se nese v duchu posílení značky. "Společně dokážeme poskytnout širší a flexibilnější servis prémiovým značkám, firmám i agenturám," hodnotí přínos integrace Petr Růžička.

reklama

Agentura Brainz po spojení s Pedro Rozenkraft získá klienty jako jsou Adidas, CzechTourism, ČEZ, ČSOB, IKEA, JTI, Nestlé, O2, Pilsner Urquell, Svoboda&Williams, Sodexo, Škoda Auto, Volvo a další.