"Dosavadní komunikace Equa banky sice měla efekt, ale byla strohá, zaměřená čistě na produkt a nijak nevybočovala z řady reklamních kampaní konkurence. Proto jsme se rozhodli, že je na čase zapracovat také na image a představit banku jako přátelskou firmu s jednoduchými a výhodnými finančními produkty," uvádí ke změně komunikačního konceptu marketingová ředitelka Henrieta Arslanová. Pohádkový motiv má asociovat právě jednoduchost a zároveň vlídnost v komunikaci banky s klienty. 

Ambicí banky se současným počtem 180 tisíc aktivních klientů a šedesátkou kontaktních míst je zvášit podíl na bankovním trhu a přilákat nové zákazníky prostřednictvím online i offline kanálů.

reklama

Equa bank se na konci loňského roku rozloučila s agenturou Dream Studios ze skupiny Havas a na základě tendru si pro nový, dlouhodobý komunikační koncept vybrala agenturu Proboston Creative. Ta se na výrobě pěti televizních spotů s různými pohádkovými motivy podílela společně s produkcí Savage a režisérskou dvojcí Wolfberg – Přemek Ponáhlý a Jan Kalvoda. Největší část rozpočtu vyhradila banka mediálnímu prostoru na TV stanicích Nova, Prima, Barrandov a Óčko, na kterých se spoty začnou postupně v průběhu roku objevovat od 10. února. Televizní spoty intenzivně podpoří různé online inzertní formáty na zpravodajských serverech a využito bude i RTB.

První tři nasazené spoty mají názvy Ježibanka (pro běžný účet), Kouzelník (pro minutovou půjčku) a 12 měsíčků (pro RePůjčku). Ve spotech vystupuje kromě herců v dobových pohádkových kostýmech i herec a moderátor Roman Vojtek, který bude v rámci aktuálního konceptu plnit roli ambasadora značky Equa. Agentura spolu s produkcí pojaly reklamní verze pohádek po svém, ve spotech si tak lze všimnout rekvizit z moderní doby.

Equa bank - Minutová půjčka - Kouzelník
Equa bank - Běžný účet zcela zdarma
Equa bank - RePůjčka - 12 měsíčků