Martin Čmarada nastoupil na pozici Head of External Sales a posílil oddělení Fleetového prodeje a remarketingu. Jeho pozice je součástí nových opatření v rámci růstové strategie ve fleetovém obchodu. Na starosti má především vedení týmu fleetových obchodníků, tvorbu a naplňování obchodní strategie prodeje a koordinaci nového obchodu s dealerskou sítí i fleet odděleními jednotlivých značek. Zároveň se bude podílet na produktovém zlepšování, kalkulačních modelech, PR aktivitách a implementaci mezinárodních projektů koncernu Volkswagen Financial Services.

reklama

Jiří Olša přichází na pozici Brand Manager pro koncernové značky Volkswagen osobní a užitkové vozy. Ten nahradil na původním místě Martina Čmaradu. Dříve působil jako Area Sales Manager, kde se mimo jiné věnoval strategickému rozvoji regionu v oblasti retailového a fleetového financování. Nově bude zodpovědný za nabídku financování značek Volkswagen osobní a užitkové vozy, spolupráci s partnery, zajišování a řízení zdrojů pro společné aktivity, tvorbu marketingových akcí a přípravu značkové marketingové komunikace. V úzkém kontaktu zůstane i s manažery prodeje.