Značky si za standardní třicetisekundový spot musely loni zaplatit až 4,5 milionu dolarů a některé z nich raději využívaly patnáctisekundové spoty, které se v rámci přenosu objevily vůbec poprvé. Padesátý Super Bowl je na tom podobně. Značky však kromě prostoru v přenosu platí za dechberoucí kreativu a nasazení celebrit.

reklama

Doritos
Bramborové lupínky jako tradičně uspořádaly soutěž pro tvůrce z celého světa, kteří mohli přihlašovat svá videa. Desátý ročník soutěže Doritos bude zároveň ročníkem posledním. Letos se do finálové trojice spotů pro Super Bowl probojovaly tři reklamy – variace na Tinder, psí dobývání obchodu a ultrazvuková vábnička. Vítězné video odhalí až samotný přenos.

Swipe for Doritos
Doritos Ultrasound (Click On Link Below To Vote)
Doritos Dogs

T-Mobile
V americkém T-Mobilu ví, kdo letí. Zatímco loni zapojily všudypřítomnou královnu amerického bulváru Kim Kardashian, letos povolaly do zbraně rapera Drakea. Jeho klip k singlu Hotline Bling nastřádal takřka 450 milionů zhlédnutí, parodická mutace v podání operátora na tom podobně zřejmě nebude. Humor se jí ale upřít nedá.

T-Mobile | "Restricted Bling" Super Bowl Ad - Extended Version | :60s TV Commercial

Machine Zone
Zatímco Drake je vesměs generační záležitost, Arnold Schwarzenegger je univerzální hrdina. Vědí to i ve firmě Machine Zone, která posledního akčního hrdinu povolala opět do zbraně. Tentokrát exguvernér likviduje nepřátelé pouze virtuálně, nebo se se nechá unést ve výtahu při hraní hry Mobile Strike. Atmosféru dotváří Verdiho Requiem na pozadí.

Mobile Strike Super Bowl 2016 Teaser | Arnold's Fight

LG
Jihokorejský výrobce elektroniky také nasadil těžkou artilerii. Pro svůj debut na Super Bowl povolal ty nejpovolanější, režiséra Jakea Scotta a Liama Neesona. Syn slavného Ridleyho Scotta, který se do dějin reklamy zapsal kultovním orwellovským spotem Applu 1984, se spojil s Neesonem, jenž loni na Super Bowlu ovládl prostor s reklamou na hru Clash of the Clans. Na propagaci televizorů s technologií OLED si v LG asi těžko mohli vybrat někoho lepšího.

LG Man From The Future Full Commercial | OLED TV

Pokémon
Pro generaci vyrůstající na přelomu milénia byli Pokémoni tím, co jsou pro dnešní dospívající youtubeři. Světe, div se - od doby kdy vyšla první hra pro Gameboy uplynulo už 20 let, přesto je tento dávný fenomén pořád na světě. A je stále na tolik aktuální, že si jeho domovská společnost Nintendo může dovolit oslavný spot během finále NFL.

#Pokemon20: Pokémon Super Bowl Commercial

Amazon
Vůbec poprvé v rámci Super Bowlu inzeruje také gigant Amazon, který se soustředí na konkrétní produkt, Amazon Echo. V hlavních rolích se představí Alec Baldwin a znovuobjevená Missy Elliott.

Amazon Echo: Alec Baldwin and Dan Marino Brainstorm Commercial (#BaldwinBowl)

Budweiser
Žádné koně, žádní pejsci, ale britská oscarová herečka Helen Mirren. Pivovar ustoupil od své strategie posledních let a natočil moralizující spot, který má varovat před řízením pod vlivem alkoholu.  

Budweiser USA: 2016 Super Bowl Commercial | #GiveADamn :60

Bud Light
Anheuser-Busch bude logicky propagovat i svou mladší a mnohem víc „cool“ pivní značku Bud Light. Její mladší cílovka si loni musela vystačit s variací na Pacmana, letos ovšem dostala idoly Amy Schumer a Setha Rogena. Dvojice komiků si natočila svou verzi předvolebního spotu.

The Bud Light Party: Super Bowl Commercial 2016

Snickers
Nejsi to ty, když mᚠhlad. Tyčinka pokračuje v duchu svého celosvětového claimu. Do svého spotu nasadila filmového padoucha Willema Dafoea, který ukáže po zakousnutí do tyčinky i svou světlou tvář.

Snickers Super Bowl 2016 Commercial Willem Dafoe Marilyn Monroe

Skittles

Bonbóny Skittles si loni daly od Super Bowlu pauzu, aby se vrátily na scénu velkolepě s frontmanem Aerosmith, Stevenem Tylerem. Nechybí přezpívaná Dream on v podání „Mony Tylerisy“.

Skittles: "The Portrait" w/ Steven Tyler. Super Bowl 50 Commercial.