Zuzana Nevoralová se pohybuje v oblasti médií a marketingové komunikace již více než 10 let. Začínala na redaktorských pozicích v regionálních médiích nebo jako produkční a PR manažerka různých projektů a festivalů. Pracovní zkušenosti nasbírala také v rámci externí spolupráce s PR agenturou Ogilvy PR Worldwide nebo jako marketingová a PR specialistka v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners. Do Lagardère Active ČR přichází z Českého rozhlasu, kde doposud získávala zkušenosti na různých obchodních a marketingových manažerských a ředitelských pozicích. V Lagardere bude zodpovědná za korporátní a krizovou komunikaci a produktové PR všech značek společnosti a marketingových aktivit divize No Limits. Ve struktuře skupiny bude Zuzana Nevoralová podřízená generálnímu řediteli.

reklama

"S růstem digitálních aktivit našich produktů a exkluzivním obsahem, které naše značky produkují, nutně souvisí i PR aktivity, jež je pomohou zviditelnit. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli také posílit oblast PR a pozici PR manažera posunout na úroveň ředitelů. Zuzana Nevoralová se v oblasti médií pohybuje dlouhou dobu, proto věřím, že její zkušenosti budou pro Lagardere Active ČR velkým přínosem," uvedl Michel Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardère Active ČR.

Lagardère dlouhodobě posiluje také své aktivity v oblasti digitálu. Redakční tým webu www.evropa2.cz se rozroste o redaktorku Renatu Kučerovou, jejíž specializací bude hudební a lifestylový obsah. Dříve praocvala ve vydavatelství Stratosféra a naposledy působila jako hlavní editor měsíčníku 360°. Druhou posilou je Silvie Miklošová, která bude mít v rámci videotýmu na starosti hlavně tvorbu lifestylových a bulvárních video reportáží. Silvie přichází z televize Nova, kde působila jako televizní reportérka pořadů Prásk a Volejte Novu, nebo videoreportérka portálů TN.cz či NOVAPlus.cz.