"Den srdcařů u nás v Zootu sice připadá na 11. února, ale vlastně to nic konkrétního neznamená. Posláním kampaně je říci, že láska se neslaví na povel, ale prožívá se každý den, proto konkrétní datum nehraje nijak zásadní roli," říká marketingová manažerka Zootu, Pavlína Louženská. Zoot od srdcové kampaně nečeká rekordní tržby, jde prý spíše o imageovou záležitost. 

Kampaň proběhne na Instagramu a Facebooku, ale objeví se i na výdejnách. Zoot chce totiž zákazníky aktivně zapojit přímo do kampaně. "Chceme, aby s námi lidé aktivně spolupracovali. Namalujte si srdce do dlaně, vyfote ho a řekněte o sobě na Instagramu #jsemsrdcar," dodává Pavlína Louženská

reklama

Na speciálně vytvořené stránce www.zoot.cz/jsemsrdcar zákazníci najdou inspiraci na dárky od srdce, ale třeba i možnost poslat komukoliv děkovný e-dopis. K mání budou také srdcařské poukázky a pod vlastní značkou Zoot Originál byla navržena tematická a rozmanitá kolekce triček a tašek.