Klíčovým nástrojem kampaně je virální video, které ilustruje, jak nekomfortní pro ženy toto téma může být, nehledě na národnost a věk.

Na toto video nemáme slov...to musíte vidět!

Kampaň nemá pouze pobavit, právě naopak. Značka Idelyn Beliema s její pomocí otevírá diskusi na důležité téma, kterému doposud nebyl věnován dostatek pozornosti. Schopnost otevřeně hovořit o intimních partiích navíc pozitivně přispívá k úspěšné léčbě, nastanou-li intimní problémy.

reklama

"S pomocí kampaně chceme v první řadě otevřít diskusi na toto choulostivé téma a pomoci tak ženám otevřeně hovořit o jejich intimitě. Žijeme v 21. století – není důvod, proč by to mělo být tabu! Jedná se přece o naše tělo a tedy i o naše zdraví," vysvětluje pozadí kampaně Barbora Martincová, Category Marketing Manager značky Idelyn Beliema ze společnosti Walmark. Kampaň vytvořila maďarská agentura McCann Budapest, která ve spotu oslovila ženy celého středoevropského regionu, včetně těch z Česka a Slovenska.

Hlasování o nejvhodnější označení pro vaginu bude na webu a potrvá 3 týdny. Jaké jméno si zvolí Češky, se dozvíme koncem února.